onsdag 27. november 2019

Hva skjer i desember?

Elverum bibliotek i desember:

Juleverksted
Mandag 2. desember kl. 16.30 – 18.30 på biblioteket
Har du lyst til å lage julepynt eller julekort selv?
Denne kvelden inviterer vi sammen med Elverum sanitetsforening til juleverksted
her på biblioteket. Passer alle barn fra ca. 3 år. Velkommen!

Bokåret 2019
Lesegleder med Marit Halvorseth Rudshagen
Tirsdag 3. desember kl. 19.00 – 20.30 på biblioteket
Liker du å gi bort bøker i julegave? Eller trenger du bare noen lesetips? Da må du komme på biblioteket denne kvelden. Marit Halvorseth Rudshagen fra Åsnes folkebibliotek kommer til oss for å snakke om noen av høstens nye bøker. Det blir boktips, pepperkaker, gløgg og litt julestemning. Velkommen til en koselig førjulskveld på biblioteket!

Brettspillkveld
Onsdag 4. desember kl. 18.00 - 21.00 på biblioteket
I samarbeid med ERSSK (Elverum rolle- og strategispillklubb) ønsker vi velkommen til brettspillkveld på biblioteket. Vi har et godt utvalg med brettspill. Velkommen til en spennende spillkveld. 

Bokåret 2019
Bokprat med Linnéa Myhre
Mandag 9. desember kl.19.00 på Ungdommens hus
Linnéa Myhre er kjent for mange som blogger og forfatter. Hun kom i 2019 med sin fjerde roman "Meg, meg, meg", og i forbindelse med Bokåret 2019 har vi fått muligheten til å invitere henne hit til oss for å snakke om veien fra "sinnablogger" til forfatter - med fokus på hennes siste roman "Meg, meg, meg". «Meg, meg, meg» er et nærgående generasjonsportrett av en ung kvinne i en rastløs samtid. En fortelling om skjønnhetsjag og press, forventninger og voksesmerter. Det er en bok om å lete etter seg selv og sin egen framtid, samtidig som man skyver den unna."
ALLE MÅ HA BILLETT. Disse er gratis, og hentes på ELVERUM BIBLIOTEK. Dersom du har problemer med å komme hit og hente dem, kan du ringe oss på 62433090.
Bokpraten blir ledet av journalist Brynhild Marit Berger Møllersen.
Det blir mulig å kjøpe signerte bøker i regi av Norli Kremmertorget.

Lesevenn – høytlesning for barn
Lørdag 14. desember kl. 12.00 – 13.00 på biblioteket
Elverum sanitetsforening stiller opp med høytlesning for barn på biblioteket.
Denne lørdagen blir det lest julefortellinger. Passer best for barn fra 3 år.
Enkel servering. Velkommen til en julete lesestund!

Ingen kommentarer: